ماه رمضان، بهترين فرصت براي مقابله با جنگ نرم است
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ

به گزارش خبرگزاري فارس از رباط كريم،‌ علي اصغر شهيري ظهر امروز در نشست مشترك فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج ادارات با اعضاي شوراي حوزه كه در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد، افزود: پايگاه‌هاي بسيج ادارات بايد در اين ماه با برگزاري برنامه‌هاي ويژه و كلا‌س‌هاي قرآن و اخلاق اين ماه مبارك را ارج نهاده و از آن بهره‌برداري خوبي انجام دهند.
وي اظهار داشت: در حال حاضر يكي از مأموريت‌هاي مهم بسيج، مقابله با تهديدات فرهنگي و عقيدتي دشمنان است و ماه مبارك رمضان بهترين فرصت براي مقابله با جنگ نرم و فرصتي مناسب براي آماده‌سازي مردم به ويژه قشر اداري است‌.
اين مسئول با اشاره به در پيش بودن هفته دفاع مقدس و گراميداشت هشت سال جنگ تحميلي از پايگاه‌هاي بسيج ادارات خواست تا برنامه‌هاي خود را در اين باره به حوزه بسيج ارسال كرده و برنامه‌هاي ماهانه و فصلي خود را با جديت پيگيري و اجرا كنند.
مديرعقيدتي و نظارت حوزه مقاومت بسيج ادارات نيز در اين جلسه، با اشاره به اهميت ماه ضيافت الهي، ماه رمضان به ويژه شب‌هاي قدر گفت: بايد از لحظات و ثانيه‌هاي اين ماه پر از نور و رحمت استفاده كنيم و قدر اين فرصت گرانبها را بدانيم.
حجت‌الاسلام و‌المسلمين علي عباسي تصريح كرد: بسيجيان به عنوان سربازان اسلام و ولايت بايد بيش از ديگران در عرصه‌هاي فرهنگي و سياسي حاضر شوند و توطئه‌هاي دشمنان را خنثي كرده و از انقلاب و نظام مقدس اسلامي دفاع كنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 1843
بازدید کل : 217876
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1